Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

České děti nejčastěji televizi sledují začátkem večera

Redakce MAM30. 6. 2005

České děti ve věku od sedmi do jedenácti let nejčastěji sledují televizi v prvních večerních hodinách. O víkendu se na ni dívají často i dopoledne. Vyplývá to z průzkumu, jehož výsledky zveřejnila společnosti Median. Zúčastnilo se ho 1530 respondentů ve věku od sedmi do jedenácti let.
Podle průzkumu sledují děti televizi nejvíce mezi 19:00 a 20:00. V této době usedá před obrazovku přibližně 65 procent dětí. O víkendu pak téměř stejný počet dětí sleduje televizi mezi devátou a desátou hodinou dopoledne.
Ve školní dny se výrazně zvyšuje počet dětských diváků v době od 16:00, o víkendu postupně klesá a stoupá mezi oběma uvedenými časovými úseky, ve kterých děti televizi sledují nejčastěji.
Některé děti sledují televizi i v pozdějších večerních hodinách. O víkendu se na televizi ještě mezi 21:00 a 22:00 dívá asi 40 procent dětí, ve školní dny je jich zhruba o polovinu méně. Po 22:00 je už počet dětských diváků malý. O víkendu asi osm procent, ve všední dny necelá čtyři procenta.
Sledování televize pro sebe nepovažuje za špatné 38 procent dotázaných dětí. Opak uvedlo 29 procent. “Ani ano, ani ne” pak na otázku odpovědělo 33 procent dětských respondentů.

×

Podíl na sledovanosti v hlavním čase vzrostl Nově a Primě

Starší článek

Firmy: Omezení reklamy na ČT povede k jejímu zdražení

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více