Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Výdaje na TV reklamu v květnu meziročně vyšší o čtvrtinu

Redakce MAM16. 6. 2005

Firmy utratily za televizní reklamu v květnu o 407 milionů korun více než ve stejném období loni. Hrubé ceníkové výdaje bez slev a bonusů tak v květnu činily 2,1 miliardy korun, což je o 24 procent více než před rokem, vyplývá z monitoringu společnosti TNS A-Connect.
Celkem se na obrazovce v minulém měsíci objevilo o 4795 spotů více než ve stejném období loni, což znamená 10,5 hodiny čistého času. Nova odvysílala o necelých 18 hodin reklamy více, naopak u Primy se celkový čas odvysílané reklamy snížil o sedm a čtvrt hodiny. Objem reklamy na ČT je dán zákonem a činí procento vysílacího času.
Ve srovnání reklamních zásahů, které se udávají v takzvaných GRP bodech, podle nichž se účtuje cena za odvysílanou reklamu, si polepšila Nova, naopak Prima a ČT ztratily. Podíl Novy na sledovanosti reklam se zvýšil o 4,1 bodu na 67,5 procenta. Podíl Primy poklesl meziročně o 1,8 bodu na 22 procent, ČT pak o 2,2 bodu na 10,5 procenta.
Největší sumu peněz na reklamu v televizi vydala v květnu společnost Danone – 128,2 milionu korun. Následuje Nestlé – 117,7 milionu, Procter & Gamble – 94,6 milionu a Coca-Cola – 60,4 milionu. První pětici uzavírají Karlovarské minerální vody, které na svou prezentaci formou reklamy daly 60 milionů. Těchto pět firem tak na reklamu uvolnilo 461 milionů korun, tedy téměř čtvrtinu všech televizních reklamních výdajů.*

×

Ukrajinská televize Kanál-5 dostane Cenu OBSE

Starší článek

Nejvýznamnější firmou roku 2004 podle tržeb je opět Škoda Auto

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více