Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Reklama chce vzlétnout do vesmíru

Redakce MAM16. 6. 2005

Skupinu reklamních billboardů chce na nízkou oběžnou dráhu kolem Země umístit zatím neidentifikovaná americká společnost. Tyto reklamní poutače by v noci díky odrazu slunečních paprsků zářily podobně jako Měsíc a měly by pro pozorovatele ze Země i jeho velikost. Byly by nepřehlédnutelné pro stamilióny lidí po celém světě.
Americký Federální úřad pro letectví (FAA), který je i regulační institucí pro vypouštění komerčních raket v USA, nechce reklamu ve vesmíru povolit, protože ji považuje za “dotěrnou” pro veřejnost. Stejně tak dodává, že by umělé svítící objekty narušily astronomům pozorování oblohy. Proto FAA navrhl vydat vládní vyhlášku, která by americkým firmám zakázala vypouštění všech reklamních billboardů do kosmického prostoru. Jestli tento návrh uspěje, se ještě ukáže v příštích měsících.
List Financial Times vidí spojitost s nechutí televizních diváků sledovat reklamní spoty. Lidé si televizní programy často nahrávají a sledují je až ze záznamu, při tom reklamní bloky rychle přejedou. Některá digitální zařízení už dokážou reklamní vstupy ze záznamu rovnou sama odfiltrovat. Proto inzerenti hledají nová místa pro reklamu. Přibývá venkovních billboardů a logicky i roste tlak inzerentů na to, aby směli umisťovat reklamu rovnou do vesmíru.

Hospodářské noviny, 16.6.2005, autor: (jet)

×

Mluvčí roku v soutěži Komory PR Zeman a Samec

Starší článek

Bristol-Myers mění reklamní politiku

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Ogilvy

Ondřej Obluk vedle Ogilvy nově řídí i agenturu VMLY&R

V agenturách sítě WPP dochází k další změně. Vedení tuzemské VMLY&R od začátku března přebírá šéf Ogilvy Ondřej Obluk. Dosavadní CEO…
1. 3. 20211. 3. 2021
Lidé

Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Po téměř třech dekádách kariéry fotoreportéra pro mediální dům přichází Dan Materna do společnosti Czech Photo. Bude fungovat jako manažer největší…
1. 3. 20211. 3. 2021
Lidé

Pavel Kuhn se stal partnerem společnosti Kogi CON

Partnerem společnosti Kogi CON, která se specializuje na měření a transformace firemních kultur, se stal Pavel Kuhn, jenž pomáhal rozvoji…
1. 3. 20211. 3. 2021
Marketing

Goodkin zajistí marketing skupiny Assa Abloy pro střední a východní Evropu

Tříkolové výběrové řízení probíhalo od května, účastnilo se ho pět agentur. Goodkin díky vítězství strategicky a kreativně povede…
1. 3. 20211. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo
Pavel Kuhn se stal partnerem společnosti Kogi CON

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více