Mluvčí roku v soutěži Komory PR Zeman a Samec

15. 6. 2005 13:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Tiskovým mluvčím roku 2004 ve státní sféře se stal Marek Zeman pracující pro ministerstvo financí, v kategorii věnované soukromé sféře zvítězil Karel Samec ze Škoda Holdingu. Titul Němá barikáda, určený pracovníkům institucí, s nimiž je podle názoru novinářů spolupráce utrpením, získala mluvčí Eurotelu Diana Dobálová.
Výsledky prvního ročníku soutěže, v níž rozhodovaly hlasy více než dvou stovek novinářů, vyhlásil pořadatel, profesní sdružení Komora PR. Ve státní sféře si druhé místo vysloužil mluvčí ministerstva spravedlnosti Petr Dimun, třetí místo získala Jana Víšková z CzechInvestu. Druhé místo mezi mluvčími firem soukromé sféry zaujal Petr Šťáhlavský z Českých drah, na třetím se umístil František Polák z Metrostavu. Pořadí na dalších místech v kategorii Němá barikáda pořadatel nezveřejnil.*

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.