Tiskovým mluvčím roku 2004 ve státní sféře se stal Marek Zeman pracující pro ministerstvo financí, v kategorii věnované soukromé sféře zvítězil Karel Samec ze Škoda Holdingu. Titul Němá barikáda, určený pracovníkům institucí, s nimiž je podle názoru novinářů spolupráce utrpením, získala mluvčí Eurotelu Diana Dobálová.
Výsledky prvního ročníku soutěže, v níž rozhodovaly hlasy více než dvou stovek novinářů, vyhlásil pořadatel, profesní sdružení Komora PR. Ve státní sféře si druhé místo vysloužil mluvčí ministerstva spravedlnosti Petr Dimun, třetí místo získala Jana Víšková z CzechInvestu. Druhé místo mezi mluvčími firem soukromé sféry zaujal Petr Šťáhlavský z Českých drah, na třetím se umístil František Polák z Metrostavu. Pořadí na dalších místech v kategorii Němá barikáda pořadatel nezveřejnil.*
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).