Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Průzkum: Z jídla se Češi nejčastěji bojí závadnosti majonéz

Redakce MAM15. 6. 2005

Z potravin se Češi nejčastěji bojí z hlediska možné zdravotní závadnosti majonéz, vyplývá z průzkumu, který si nechalo udělat ministerstvo zemědělství. Naprostá většina lidí ale hodnotí kladně nezávadnost i kvalitu potravin vyrobených v tuzemsku a pozitivní hodnocení převládá i u produktů ze zahraničí. Rovněž při posuzování hygienických podmínek prodeje převážila spokojenost nad nespokojeností.
Drtivá většina oslovených považuje informace na obalech potravin za dostatečné a odpovídající skutečnosti, víc než desetina respondentů je vůbec nesleduje. Za důležité lidé považují údaje o zemi původu a výrobci.
Celkově mezi spotřebiteli mírně převažuje nedostatek informací o bezpečnosti potravin, jejich nejčastějším zdrojem je televize.
Při nákupu potravin se respondentům jeví jako jednoznačně nejdůležitější chuť daného výrobku. O tom, jaké potraviny se koupí, rozhodují v převážné většině českých domácností ženy.
Šetření se konalo koncem letošního února a zúčastnilo se ho 1056 dotázaných.

×

Obchody společnosti InternetShops s nárůstem obratu

Starší článek

ÚOOÚ dostal kvůli vymáhání poplatků desítky stížností na ČT

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Portu

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více