Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

České seriály na Slovensku bodují

Redakce MAM15. 6. 2005

Slovenské televize, které vysílají české seriály, jsou spokojené s jejich sledovaností. TV Markíza nasadila v polovině května seriál Pojišťovna štěstí a televize JOJ nabízí Rodinná pouta. Diváci se rádi dívají na český televizní seriál, shodně tvrdí představitelé obou televizí.
Podle mluvčího JOJ Ľudovíta Tótha se televize na základě diváckých ohlasů rozhodla seriál přesunout do lepšího vysílacího času. „Jsme spokojeni. Od chvíle, kdy jsme Rodinná pouta přesunuli z 16:30 na 20:00, dosáhli jsme nejlepšího tržního 24hodinového podílu a druhého průměrného podílu v týdnu,“ uvedl Tóth. V novém vysílacím čase sleduje seriál téměř 200 000 lidí, dodal. JOJ vysílá Rodinná pouta čtyřikrát týdně.
Markíza nabízí Pojišťovnu štěstí dvakrát týdně, také v hlavním vysílacím času. „Seriál i navzdory tomu, že ho vysíláme v letním období, naplňuje v sledovanosti a hlavně v dosahovaných podílech na trhu očekávání TV Markíza,“ sdělila mluvčí televize Ivana Semjanová.
Podle mluvčí je průměrná sledovanost seriálu 15,2 procenta a průměrný podíl 39,9 procenta. U nejsilnější cílové skupiny, kterou představují ženy od 18 let, stoupla sledovanost na 22,9 procenta.
Třináctidílný seriál Pojišťovna štěstí sledovaly v Česku téměř tři miliony diváků a v roce 2006 by se měl dočkat pokračování. Rodinná pouta vysílá televize Prima již v jejich druhé řadě. V posledních týdnech první série seriál pravidelně bodoval v Top 20 nejsledovanějších pořadů všech čtyř českých celoplošných programů.

Zavřít reklamu

Mluvčí roku jsou v soutěži Komory PR Marek Zeman a Karel Samec

Starší článek

Televizní stanici o počasí MeteoTV lze sledovat i přes mobil

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: TV Nova

Návrat legend i novinky chystá Nova na podzim. Bude pět hraných seriálů i nový Masterchef

Nova odvysílá závěrečnou řadu populární Policie Modrava, druhou řadu loňského hitu Pan profesor s Vojtěchem Dykem, další sérii reality show MasterChef či…
11. 8. 202211. 8. 2022
Média

Media projekt ukazuje stabilní čtenost tisku

Tiskové tituly i přes rostoucí inflaci oslovují většinu populace. Čte je osm z deseti obyvatel ČR, ukazují data Media projektu za 3. čtvrtletí 2021 až 2.
11. 8. 202211. 8. 2022
Kampaně

Už vás válka unavuje? Co kdyby to vzdaly ikony svobody a harmonie

Projekt ukrajinské Leo Burnett ze sítě Publicis Groupe působivě reaguje na „únavový syndrom“ ze zpráv o pokračující ruské invazi v zemi.
11. 8. 202211. 8. 2022
Marketing

Mohou značky růst i v dobách inflace?

Česká republika zažívá nejvyšší inflaci od roku 1993. Lidé mají hlouběji do kapsy a značky jsou už poněkolikáté za posledních dvacet let v extrémně těžké…
11. 8. 202211. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.