Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

České seriály na Slovensku bodují

Redakce MAM15. 6. 2005

Slovenské televize, které vysílají české seriály, jsou spokojené s jejich sledovaností. TV Markíza nasadila v polovině května seriál Pojišťovna štěstí a televize JOJ nabízí Rodinná pouta. Diváci se rádi dívají na český televizní seriál, shodně tvrdí představitelé obou televizí.
Podle mluvčího JOJ Ľudovíta Tótha se televize na základě diváckých ohlasů rozhodla seriál přesunout do lepšího vysílacího času. “Jsme spokojeni. Od chvíle, kdy jsme Rodinná pouta přesunuli z 16:30 na 20:00, dosáhli jsme nejlepšího tržního 24hodinového podílu a druhého průměrného podílu v týdnu,” uvedl Tóth. V novém vysílacím čase sleduje seriál téměř 200 000 lidí, dodal. JOJ vysílá Rodinná pouta čtyřikrát týdně.
Markíza nabízí Pojišťovnu štěstí dvakrát týdně, také v hlavním vysílacím času. “Seriál i navzdory tomu, že ho vysíláme v letním období, naplňuje v sledovanosti a hlavně v dosahovaných podílech na trhu očekávání TV Markíza,” sdělila mluvčí televize Ivana Semjanová.
Podle mluvčí je průměrná sledovanost seriálu 15,2 procenta a průměrný podíl 39,9 procenta. U nejsilnější cílové skupiny, kterou představují ženy od 18 let, stoupla sledovanost na 22,9 procenta.
Třináctidílný seriál Pojišťovna štěstí sledovaly v Česku téměř tři miliony diváků a v roce 2006 by se měl dočkat pokračování. Rodinná pouta vysílá televize Prima již v jejich druhé řadě. V posledních týdnech první série seriál pravidelně bodoval v Top 20 nejsledovanějších pořadů všech čtyř českých celoplošných programů.

×

Mluvčí roku jsou v soutěži Komory PR Marek Zeman a Karel Samec

Starší článek

Televizní stanici o počasí MeteoTV lze sledovat i přes mobil

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: OAK

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více