Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Novinka dánského rádia má mezi prodejci benzinu podnítit soutěž

Redakce MAM14. 6. 2005

Dánský rozhlas zavede novou zpoplatněnou službu, která má prostřednictvím mobilních telefonů zájemce informovat o aktuálních cenách benzinu, a tím podnítit prodejce pohonných hmot k vyšší konkurenci. Textové zprávy SMS mohou řidiče upozornit například na to, kde v jeho okolí leží nejlevnější benzinové pumpa. V České republice zatím podobná služba není k dispozici.
Služba se rozjede od počátku podzimu a bude pokračováním internetové varianty, která však ceny udává jen u jednotlivých společností, v průměrné výši a na celostátní úrovni. Nepostihuje tak momentální situaci na regionální a lokální úrovní. Zatímco do všeobecného internetového projektu se prodejci benzinu po počátečním váhání zapojili, v případě nové operativní a detailní služby pomocí mobilů jsou proti.
Právě tento odpor tak záměry dánského rozhlasu proti původním plánům zdržel, avšak ani tak je nedokázal překazit. “Samozřejmě chceme pro řidiče připravit ten nejlepší zákaznický servis, což ale prodejci nechtějí,” potvrdil situaci jeden z šéfů projektu Peter Sörensen. “Pokusíme se proto získávat informace o lokálních cenových válkách vlastními silami,” dodal.
První pokus pokryje asi padesátikilometrový úsek severně od hlavního města Kodaně po přístav Helsingör. V případě úspěchu se služba rozšíří dále. Zájemce bude muset za informace zaplatit, cena ale zatím nebyla stanovena.
Síť vlastních informátorů však není bezproblémovým řešením. “Chybné a zavádějící informace by nás dostaly do velkých problémů,” přiznal Sörensen. Omyly by přitom mohly poškodit jak zákazníky, které by rozhlas mylně přesvědčil o tom, že tankují nejlevněji, tak prodejce, kdyby uváděl vyšší než skutečné ceny. Na druhé straně je projekt podle autorů skutečně velkou možností k podnícení větší konkurence, než je tomu doposud.

×

Sony Ericsson zvýšil prognózu prodeje mobilů o 4,3 procenta

Starší článek

ČSSD už vybrala novou mluvčí

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více