Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Sony Ericsson zvýšil prognózu prodeje mobilů o 4,3 procenta

Redakce MAM14. 6. 2005

Japonsko-švédská společnost Sony Ericsson, která je šestým největším výrobcem mobilních telefonů na světě, zvýšila prognózu světového prodeje těchto přístrojů o 4,3 procenta na 720 milionů kusů. V předchozí prognóze prodej odhadovala na 690 milionů kusů, napsala agentura Reuters.
Společnost Sony Ericsson v dubnu šokovala trhy zprávou o poklesu čtvrtletního hrubého zisku na 70 milionů eur z 97 milionů ve stejném období minulého roku. Nepříznivý výsledek přičetla přechodu spotřebitelů k levným mobilům a vysokým zásobám z konce minulého roku.
“Očekáváme o něco silnější trh, než jsme odhadovali před čtvrt rokem, nyní 720 milionů (kusů), s růstem o necelých 15 procent proti minulému roku,” řekl viceprezident firmy Jan Wareby.
V roce 2004 se prodalo 680 milionů mobilních telefonů, což bylo o 30 procent více než v předchozím roce. Analytici a prodejci očekávají, že letos se prodej bude pohybovat mezi 700 a 750 miliony kusů.
Tržní podíl společnosti Sony Ericsson v prvním čtvrtletí klesl na 5,5 procenta z 5,6 procenta ve stejném období minulého roku a z 6,3 procenta v posledním loňském čtvrtletí. Z hlediska objemu prodeje klesla na šesté místo na světě, za německou společnost Siemens.
Sony Ericsson uvedla v minulém roce na trh sedm nových modelů, což bylo podstatně méně než u rivalů. Nokia a Samsung uvádějí na trh desítky nových modelů ročně.
Dnes Sony Ericsson dala na trh čtyři nové modely, které by měly posílit její přítomnost v dolní a střední části trhu. Jsou to modely S600 pro mladé uživatele, sklápěcí model Z520, jednoduchý telefon J210 a mobil třetí generace K608i.
Nokia ale dnes uvedla na trh sedm nových modelů, včetně telefonu třetí generace a tří mobilů s fotoaparátem z horní části trhu.

×

CME chce na pražskou burzu

Starší článek

Novinka dánského rádia má mezi prodejci benzinu podnítit soutěž

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Aures Holding

Aures Holdings expanduje s projektem Driverama do západní Evropy

Online projekt Driverama zahájí na trhu v Německu, do pěti let se rozšíří do dalších jedenácti evropských zemí. Akcionáři dají na expanzi stovky milionů eur.
15. 4. 202115. 4. 2021
Akce

Soutěž Lemur hlásí rekord v počtu přihlášek

Do šestnáctého ročníku prestižní oborové soutěže Lemur – Česká cena za PR se přihlásilo 182 projektů, což je o meziročně o 50 procent více. Celkem dorazilo…
15. 4. 202115. 4. 2021
Lidé

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě

Agentura ze skupiny Huntsworth oznámila jmenování Fecka do nově vytvořené pozice pro region CEE. Oblast prý prokázala pozoruhodnou odolnost vůči dopadům…
15. 4. 202115. 4. 2021
Akce

Poslední šance na přihlášku do Cannes Lions je právě teď!

Finálním termínem pro přihlašování prací do soutěže kreativní komunikace, médií a marketingu je 15. duben. Vyhlášení vítězů proběhne na festivalu, který se…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí
Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více