Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

CME chce na pražskou burzu

Redakce MAM14. 6. 2005

Central European Media Enterprises Ltd. (CME), mediální společnost působící ve východní a střední Evropě, oficiálně doručila Burze cenných papírů Praha žádost o přijetí svých akcií k obchodování na hlavním trhu burzy. Společnost CME tak tímto krokem potvrdila již dříve avizovaný zájem o vstup na pražskou burzu.
Žádost bude projednána 17. června 2005 kotačním výborem. Pokud proběhnou všechny nezbytné procedury hladce, lze předpokládat zahájení obchodování s danou emisí již koncem června.
Burza předpokládá, že likvidita bude podporována za pomocí tvůrců trhu, jako je tomu u ostatních významných společností obchodovaných v systému SPAD. O parametrech obchodování, jako je například velikost lotu dané emise, bude rozhodovat Výbor pro burzovní obchody, který je svolán na 20. června 2005. Po uvedení akcií společnosti CME na hlavní trh se počítá s jejich zařazením do bází obou nosných indexů, PX 50 a PX-D.
Lokální kotační agent emise je Česká spořitelna.

-zem-

×

Případ “krále popu” Američany příliš neupoutal

Starší článek

Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 2. června 2005

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Fakulta strojní VŠB-TUO

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20214. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více