Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Vítězství Horvátha sledovalo trojnásob diváků než výhru Karla IV.

Redakce MAM13. 6. 2005

Nedělní závěrečné finále druhé řady soutěže Česko hledá SuperStar, v němž zvítězil Vlastimil Horváth, sledovalo téměř třikrát více diváků než páteční prvenství Karla IV. v anketě Největší Čech. Vyplývá to z údajů o sledovanosti, které poskytly Nova a ČT.
V sobotu se na večerní finálový boj Horvátha a Petra Bendeho dívalo podle údajů Novy 2,22 milionu dospělých, nedělní vyhlášení výsledků sledovalo 2,98 milionu; to znamenalo 64 procent všech dospělých u obrazovek. V pátek večer si čas na finále ankety České televize Největší Čech udělalo 1,1 milionu diváků, což znamenalo 28 procent z dospělých, kteří v tu dobu televizi sledovali.
Finálová sledovanost druhé řady SuperStar je však nižší, než tomu bylo u loňské první řady. Tehdejší červnové finále, v němž zvítězila Aneta Langerová nad Šárkou Vaňkovou, zhlédlo 3,34 milionu diváků. Na klání se dívalo 65 procent dospělých sledujících některou z televizních stanic.
V loňském roce při premiérové řadě SuperStar zhlédlo 21 úvodních, semifinálových a finálových večerů v průměru zhruba 2,79 milionu diváků. Třetina kol, zejména těch závěrečných, přitom přilákala více než tři miliony diváků. Letos se přes třímilionovou hranici nedostala sledovanost jediného kola, nejvíce se k ní přiblížilo právě nedělní vyhlášení vítěze.
Celkem 23 letošních večerů SuperStar, v nichž mohli diváci sledovat počínání zpěváků a zpěvaček v úvodních výběrových kolech a poté v semifinále a finále, si nenechalo ujít v průměru zhruba 2,6 milionu diváků. To je asi o 200.000 méně než loni.
V těchto počtech za roky 2004 a 2005 nejsou započítány údaje o sledovanosti předpůlnočních vyhlášení výsledků aktuálních semifinálových a finálových kol. Průměrně se loni podle údajů Novy na všechny pořady celé první řady SuperStar včetně vyhlašování výsledků a závěrečného sestřihu z celé soutěže dívalo 2,7 milionu diváků.

×

Zlepšené monitoringy zkříží meče

Starší článek

Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 26. května 2005

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Média

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více