Přátelé: vrátí se ve filmu?

24. 5. 2005 00:05

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Reklama
SDG

Rachel, Ross, Monica, Chandler, Joey a Phoebe se loni přes veškerá prohlášení nerozešli definitivně. To, o čem snily milióny televizních fanoušků po celém světě, se zřejmě splní. V Hollywoodu se chystá filmové pokračování kultovního seriálu Přátelé, který deset uplynulých let vysílala televizní společnost NBC.
S filmem, který by měl dějově navázat na poslední epizodu závěrečné televizní série, podle amerického listu Sunday Express souhlasí všichni hlavní představitelé populárního seriálu. Není divu: pokud se na podobě celovečerního filmu během léta dohodnou i producenti, čeká každého ze šesti herců pohádkový honorář ve výši deseti miliónů dolarů.
„Dosud bylo ve filmové branži obvyklé, že deseti- patnáctimiliónový honorář za film dostane jeho jediná hlavní herecká hvězda. Celovečerní snímek s šesti Juliemi Roberts Hollywood dosud neviděl,“ píše Sunday Express. Produkčnímu studiu Warner Bros se investice do Přátel zaručeně vyplatí. Seriál si po celém světě oblíbily milióny lidí, jen ve Spojených státech každou epizodu sledovalo okolo čtyřiceti miliónů diváků.
Návštěvnost v kinech je tedy předem jistá, filmoví Přátelé by zajistili zisk i prostřednictvím merchandisingu. Podle Sunday Express i zpravodajského serveru Ananova je filmová verze Přátel logická ještě z dalšího důvodu. „Žádný z hlavních seriálových hrdinů se na filmovém poli po skončení Přátel výrazněji neprosadil. Není divu, že je celovečerní film zajímá,“ píše Ananova.

Hospodářské noviny, 24.5.2005, autor: (iz)

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.