Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Národná obroda končí

Redakce MAM31. 5. 2005

Slovenský deník Národná obroda vyšel naposledy. Důvodem zániku listu jsou finanční problémy vydavatele a úbytek čtenářů. Prodejnost listu se v letošním 1. čtvrtletí pohybovala od 11 500 do 12 600 kusů.
Vydavatel listu společnost Pegas 2 měl údajně dluhy kvůli rostoucím nákladů na tisk a nedokázal tak investovat do prezentace listu. “Za těchto okolností se nám nedařilo konkurovat deníkům Pravda a Sme,” cituje list Pravda šéfa vydavatelství Ivana Čeredejeva. Na podzim ale Pegas 2 chystá nový deník.
List Národná obroda v minulosti vydávalo kromě Úřadu vlády několik společností, včetně Východoslovenských železáren. Deník se udržel na trhu 15 let. V posledních letech byl řazen do mediální skupiny kolem komerční TV Markíza.
Nejprodávanějším slovenský listem je deník Nový čas. Průměrný prodej listu činí kolem 180 000 kusů. Následují listy Pravda a Sme, Új Szó, Hospodárske noviny a Šport. V posledních letech na Slovensku zanikly listy Slovenská republika a Nový deň, které byly blízké Hnutí za demokratické Slovensko bývalého premiéra Vladimíra Mečiara. Odborářský deník Práca se před několika lety sloučil s listem Sme.

×

Rada vyslechla první žadatele o digitální licence v síti C

Starší článek

CNN podcenila podnikavějšího soupeře,Analýza: Stanice, která změnila média i novináře

Novější článek

Podobné zprávy

Sport
Foto: iStock

ČT získala práva na vysílání Evropské ligy UEFA pro další tři sezóny

České televizi se podařilo získat práva na Evropskou ligu UEFA i nově ustavenou Evropskou konferenční ligu UEFA, a to až do roku 2024. Vlastní také práva…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202115. 4. 2021
Akce

Výsledky soutěže Shoproku: zvítězil lidl-shop.cz, uspěl 4camping.cz nebo Scuk

Nejpopulárnějším českým e-shopem podle hlasování zákazníků se stal Lidl-shop.cz. Tím nejkvalitnějším na základě recenzí a hodnocení, absolutním vítězem…
15. 4. 202115. 4. 2021
Média

Komunikační agentura Knowlimits uspěla v žebříčku RECMA

Pařížský institut zařadil v reportu Quali-pack Knowlimits na první místo mezi českými mediálními agenturami s hodnocením „high profile“. Díky uzavřeným…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více