Moskevští zastupitelé žádají stíhání moderátorky za kuplířství

25. 5. 2005 08:05

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Poslanci moskevského zastupitelstva chtějí, aby z ruských televizních obrazovek zmizela reality show nazvaná „Dům-2“. Soutěž, kterou moderuje dcera bývalého petrohradského starosty Anatolije Sobčaka, je podle poslanců amorální a Xenie Sobčaková by prý měla být stíhána pro kuplířství.
Podle názoru členů zdravotního výboru moskevského zastupitelstva totiž televizní pořad „zneužívá zájem o sex a vede k nezdravému rozvoji mládeže“. Jeho moderátorka se zase podílí na prostituci, kuplířství, svádění a komerčním sexuálním využívání lidí, napsali radní v dopise ruskému generálnímu prokurátorovi. V pořadu, kterému tak zajistili reklamu zdarma, zastupitelé nalezli několik příkladů pettingu a masturbace.
Pořad „Dům-2: postav si svou lásku“ vysílá stanice TNT každý den okolo 21:00 už skoro rok. Do hry původně vstoupilo osm nezadaných dívek a sedm nezadaných mužů. Cíl mají prostý – nalézt partnera, dokázat svou lásku a získat dům. Každý čtvrtek se koná hlasování a účastníci rozhodují, kdo má show opustit. Místo něj přichází nový hráč. Do finále se dostanou tři páry a diváci sami určí vítěze.
Podle zastupitelů ale pořad propaguje předmanželský pohlavní život a neuspořádané sexuální vztahy. „Všechno je to svérázná forma přilákání mládeže k prostituci. Podle pravidel hry totiž jeden ze zúčastněných párů vyhraje velkou cenu – dům. A proto mnozí účastníci show imitují lásku a pouštějí se do pohlavních kontaktů z čistě pragmatických důvodů,“ myslí si členka zastupitelstva Ljudmila Stěbenkovová. Pořad by se měl vysílat nejdříve po 23:00, dodává.
„Poslance nemají v Rusku rádi a smějí se jim. A čím víc budou psát takových dopisů, tím víc je nebudou mít rádi,“ reagovala moderátorka soutěže Sobčaková. Moskevští radní se podle ní rozhodli stát se inkvizitory a své moralizování dovádí do absurdna. Soutěž prý naopak učí mladé lidi lásce a přátelství.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.