Media Marketing Services převezme zastupování 11 rádií RIM

31. 5. 2005 09:05

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost Media Marketing Services (MMS) převezme od 1. června mediální zastupování 11 rozhlasových stanic včetně sedmi regionálních rádií Kiss patřících pod skupinu Radio Investments/Metromedia (RIM). Rádia dosud zastupovala dceřiná společnost RIM RadioNet National, která od června přestane na trhu působit jako mediální zastupitelství, informoval Tomáš Němčanský z MMS.
MMS tak bude nyní prodávat reklamu i stanicím Kiss 98FM, Kiss Proton, Kiss Delta, Kiss Jižní Čechy, Kiss Hády, Kiss Publikum, Kiss Morava, Radio Beat, Radio Jizera, Country Radio a Radio 1. Podíl MMS tak na trhu podle údajů MMS a GfK dosáhne téměř 50 procent. Dosud MMS zastupovala 56 lokálních a regionálních rádií, jejichž poslechovost podle Mediaprojektu za druhé pololetí 2004 odpovídala tržnímu podílu 41,3 procenta, u 11 stanic RIM to bylo 8,6 procenta, sdělil Němčanský.
Podle Němčanského se nová spolupráce týká výlučně mediálního zastupování. MMS totiž patří do skupiny Stamford Managing, která má podíly ve společnostech vlastnící vysílací licence pro 11 dalších rozhlasových stanic, a je tak konkurencí RIM na rozhlasovém trhu. RIM a Stamford Managing budou i nadále provozovat rádia s navzájem si konkurujícím programem. „Uzavřená smlouva není doprovázena žádnou změnou ve vlastnictví obchodních podílů dotčených ani jiných společností obou mediálních skupin,“ uvedl Němčanský.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.