Společnost Media Marketing Services (MMS) převezme od 1. června mediální zastupování 11 rozhlasových stanic včetně sedmi regionálních rádií Kiss patřících pod skupinu Radio Investments/Metromedia (RIM). Rádia dosud zastupovala dceřiná společnost RIM RadioNet National, která od června přestane na trhu působit jako mediální zastupitelství, informoval Tomáš Němčanský z MMS.
MMS tak bude nyní prodávat reklamu i stanicím Kiss 98FM, Kiss Proton, Kiss Delta, Kiss Jižní Čechy, Kiss Hády, Kiss Publikum, Kiss Morava, Radio Beat, Radio Jizera, Country Radio a Radio 1. Podíl MMS tak na trhu podle údajů MMS a GfK dosáhne téměř 50 procent. Dosud MMS zastupovala 56 lokálních a regionálních rádií, jejichž poslechovost podle Mediaprojektu za druhé pololetí 2004 odpovídala tržnímu podílu 41,3 procenta, u 11 stanic RIM to bylo 8,6 procenta, sdělil Němčanský.
Podle Němčanského se nová spolupráce týká výlučně mediálního zastupování. MMS totiž patří do skupiny Stamford Managing, která má podíly ve společnostech vlastnící vysílací licence pro 11 dalších rozhlasových stanic, a je tak konkurencí RIM na rozhlasovém trhu. RIM a Stamford Managing budou i nadále provozovat rádia s navzájem si konkurujícím programem. „Uzavřená smlouva není doprovázena žádnou změnou ve vlastnictví obchodních podílů dotčených ani jiných společností obou mediálních skupin,“ uvedl Němčanský.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).