Nova přemýšlí o „bakalářských“ povídkách

31. 5. 2005 09:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Nova se po původních seriálech chce pustit do dalšího formátu, který byl dříve spojován s Českou televizí. Chce totiž natáčet krátké příběhy podle námětů, které televizi pošlou sami diváci. Jako výzvu divákům k zasílání námětů odvysílá Nova ve čtvrtek večer pilotní díl pořadu To nevymyslíš aneb Neobyčejné příběhy obyčejného života.
„O termínu zařazení nového formátu na obrazovky se uvažuje a jeho uvedení bude také z velké části závislé na aktivitě samotných diváků,“ uvedla mluvčí Novy Veronika Šmítková.
Pilotní díl obsahuje tři povídky, které napsala dramaturgyně Novy Lenka Hornová na základě zkušeností lidí z jejího okolí. V povídkách hrají Radek Brzobohatý i jeho syn Ondřej, Pavel Liška, Jiřina Jirásková či Michal Vladyka, na režii se podílel Dušan Klein. Další díly by už měly vzniknout na základě námětů diváků; autoři by zřejmě byli také přítomni ve studiu, aby se s nimi diváci mohli seznámit.
Krátké příběhy na základě námětů diváků pod názvem Bakaláři byly léta doménou České televize a její předchůdkyně Československé televize. Díly z předlistopadové éry mají lidé v paměti i díky uvádění příběhů Vladimírem Menšíkem. Poslední díly cyklu vznikly po pauze na konci 90. let.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.