Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Osobnímu prodeji se u nás daří

Redakce MAM30. 5. 2005

V České republice se i v době velkého rozmachu maloobchodní sítě daří osobnímu prodeji, který v posledních letech vykazuje rostoucí tržby. Osmi hlavním hráčům na poli osobního prodeje, kdy prodejce dochází za zákazníky domů, loni vzrostl obrat meziročně o 21 procent na 3,95 miliardy korun. Asociace osobního prodeje (AOP) uvedla, že osm jejích členských firem loni evidovalo 195 500 prodejců. Ženy měly na jejich počtu 95procentní podíl. Více než polovina prodejců pracovala na částečný úvazek. “Osobní prodej zaujímá na našem trhu ojedinělou pozici danou dlouhodobým přerušením kontinuity vývoje osobního prodeje po roce 1948,” řekl ČTK předseda představenstva AOP Zdeněk Fibich. V zemích Evropské unie a na světových trzích jde o standardní součást obchodní nabídky na trhu, dodal.
Osobní prodej podle něj slavil v předválečném Československu úspěchy a po čtyřicetileté pauze znovu začal své kořeny v ČR zapouštět na začátku 90. let minulého století. “Na trh vstoupily zejména společnosti, které mají za sebou dlouhou a úspěšnou celosvětovou činnost a tradici,” uvedl Fibich.
AOP sdružuje společnosti Avon, Amway, Just, Lux, Mary Kay, Oriflame, Tupperware a Vorwerk. Loni kvůli porušení stanov AOP vyloučila ze svých řad společnost Winston International.

×

Honda sbírá ocenění

Starší článek

SABMiller posiluje na Slovensku

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více