Skončilo hokejové klání, podíl ČT2 na sledovanosti klesl

25. 5. 2005 13:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Poté, co skončily přenosy z hokejového mistrovství světa v Rakousku, klesl podíl ČT2 na sledovanosti v hlavním vysílacím čase na čtvrtinu, tedy o 18,3 procentního bodu. Výrazně se také snížil podíl programu ČT2 na celodenní sledovanosti. Ostatní celoplošné stanice si polepšily, vyplývá z údajů, které zveřejnila Asociace televizních organizací na základě peoplemetrového měření firmy Mediaresearch.
Podíl ČT2 v hlavním čase mezi 19:00 až 23:00 klesl na 5,5 z 23,8 procenta. Nova si polepšila o 7,4 bodu a její podíl byl 43,6 procenta. Primě stoupl podíl o 5,6 bodu na 24,5 procenta. ČT1 sledovalo 21,8 procenta diváků před obrazovkami, což je o 4,6 bodu více proti týdnu předtím.
Také ve srovnání podílů na celodenní sledovanosti si výrazně pohoršila ČT2 a naopak ostatní stanice své podíly zvýšily. Podíl ČT2 činil 7,3 procenta, což je méně o 13,6 bodu než v týdnu předtím. Nově stoupl podíl na 40,9 z 36,2 procenta, ČT1 pak na 21,4 z 18,5 procenta. Primu sledovalo 24 diváků z každé stovky před obrazovkami, což je více o pět bodů než o týden dříve.
Z 20 nejsledovanějších pořadů jich 18 odvysílala Nova a dvěma díly Rodinných pout se do žebříčku zapsala Prima. Vůbec nejvíce diváků si minulý týden vybralo středeční Televizní noviny na Nově, které zhlédlo 2,89 milionu lidí, což představuje 34,1 procenta dospělých.
Úterní díl Rodinných pout na Primě si nenechalo ujít 1,87 milionu diváků, tedy 22 procent dospělých; v Top 20 to znamenalo 17. místo. Z pořadů ČT1 nejvíce lákaly středeční Události, vidělo je 1,58 milionu diváků, což představuje 18,6 procenta dospělých. Z nabídky ČT2 nejvíce lidí sledovalo pondělní příjezd českých hokejových mistrů světa z Vídně, před obrazovkami sedělo 679 000 příznivců, tedy osm procent dospělé populace.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.