Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

iHNed a další servery EOL v síti SUN

Redakce MAM25. 5. 2005

Servery provozované společností Economia On Line (EOL), divizí vydavatelství Economia, se staly součástí exkluzivní inzertní sítě SUN provozované mediálním zastupitelstvím ARBOmedia.
Na základě smlouvy uzavřené mezi mediálním zastupitelstvím ARBOmedia a EOL k 1. květnu 2005 se součástí sítě SUN stává 15 serverů EOL včetně iHNed.cz, KarieraWeb.cz či www.mam.cz. Vedle aktivit spojených s prodejem reklamního prostoru bude ARBOmedia novým členům SUN poskytovat i marketingovou a technologickou podporu.
Díky akvizici serverů EOL posílí profilace sítě SUN směrem k obsahově orientovaným serverům oslovujícím atraktivní cílovou skupinu lidí v mladším středním věku s vyšším socioekonomickým profilem. Významný je i přínos k celkové kapacitě sítě SUN. Například server iHNed, který prošel výrazným redesignem, zaznamenal v měsíci březnu podle výzkumu NetMonitor 3,5 mil. zobrazení.
“Od spojení se společností ARBOmedia očekáváme zvýšení příjmů, rozšíření inzertní nabídky a rozšíření povědomí o našem serveru,” vysvětluje Alena Klímková, obchodní ředitelka EOL.
Podle ředitele internetových prodejů ARBOmedia Tomáše Jankůje patří server www.iHNed.cz k nejprestižnějším projektům českého internetového trhu. “Nejde pouze o jeho absolutní návštěvnost, která podpoří naší exkluzivní síť SUN, ale o kvalitu, serióznost a vnímání jeho ekonomicky zaměřeného informačního servisu uživateli a inzerenty. Jsme proto velmi rádi, že jsme získali důvěru EOL a máme příležitost přispět k rozvoji obchodních výsledků iHNed,” uvedl Tomáš Jankůj.

×

Prazdroji se podařilo prorazit mezi mladými sladovým nápojem

Starší článek

Vondráčková má dostat čtvrt milionu za článek o potratu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Fakulta strojní VŠB-TUO

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20214. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více