Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

EU schválila program podpory audiovizuální tvorby do roku 2013

Redakce MAM24. 5. 2005

Ministři kultury se v Bruselu shodli na programu podpory audiovizuální tvorby v letech 2007 až 2013. Otázku jeho financování však odložili až na dobu, kdy bude rozhodnuto o rozpočtovém výhledu na dané období.
Od dosavadního programu Media Plus se nový plán příliš neliší. Podle českého ministerstva kultury je jeho zaměření pro ČR velmi pozitivní.
I v budoucnu se bude EU zaměřovat na vzdělávání profesionálů, přípravu projektů, podporu distribuce, propagace a pilotních projektů. “Například z pohledu filmového je pro nás podpora distribuce velmi důležitá,” řekla náměstkyně ministra kultury Petra Smolíková.
Ministři také mluvili o otázkách spojených s revizí směrnice Televize bez hranic. Francouzi upozornili na to, že rozvíjející se technologie umožňují šíření programů, které jsou v některých státech chápány jako určité narušování veřejného pořádku. “Nesplňují podmínky nepodněcování k nenávistí, násilí či diskriminaci z důvodu rasy, pohlaví, náboženství či národnosti,” uvedla Smolíková.
Tyto podmínky sice ve směrnici zakotveny jsou, například prostřednictvím digitálního vysílání se ale závadné programy k evropskému divákovi dostávají přes satelit odjinud. Revidovaná směrnice by měla mimo jiné zahrnovat kroky, jak tomuto jevu zabránit.
ČR také s některými jinými státy iniciovala debatu o tom, jak sladit kritéria pro klasifikaci filmů. Nyní i v rámci směrnice existují v jednotlivých státech rozdíly například v tom, co je film nevhodný pro mladistvé. Také tento problém by měla řešit revize zmíněné směrnice. Smolíková doufá, že debata o ní se výrazněji posune kupředu ve druhé polovině roku.

×

V domácím využití internetu hrají prim děti

Starší článek

Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 12. května 2005

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více