Získá Leo Burnett znovu rozpočet Eurotelu?

25. 4. 2005 10:04

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Máme první fotky z Agentury roku. Podívejte se, jak jsme oslavili vítěze!

Letošní slavnostní předávání cen Agentury roku proběhlo v úterý 16. dubna v prostoru Václaváku 22. Bylo s námi u toho přes sto hostů a zábava byla ohromná. Přinášíme vám první část fotogalerie.

Reklama
SDG

Po oznámení koupě Českého Telecomu společně s Eurotelem španělským operátorem Telefónica je na pořadu dne otázka, komu připadne reklamní rozpočet obou společností. Velkou šanci na převzetí má některá z agentur komunikačního holdingu Publicis Groupe, který zvítězil v globálním tendru na značku mobilní sítě Telefóniky MoviStar. Mobilní divize španělského operátora Telefónica Móviles totiž ve třinácti z patnácti zemí, v nichž působí, sjednotila své společnosti pod značku MoviStar. Je tedy velmi pravděpodobné, že stejný osud potká i Eurotel, což však společnost Telefónica zatím nepotvrdila. Mobilní operátor přitom jenom za posledních pět let investoval do nákupu médií přibližně 5 mld. Kč.
Agentury z Publicis Groupe Saatchi & Saatchi, Publicis a Leo Burnett Advertising (LBA) již mají bohaté zkušenosti s prací pro mobilní operátory. Saatchi & Saatchi dělá na celoevropské úrovni pro T-Mobile, Publicis pro T-Mobile adaptoval spoty z londýnské Saatchi & Saatchi po jeho vstupu do Paegasu a LBA v minulosti pracovala pro Eurotel.
V současné době mají reklamní rozpočet Českého Telecomu na starosti agentury Young & Rubicam a o rozpočet Eurotelu se dělí Euro RSCG Prague s Young & Rubicam. Konečné rozhodnutí o přejmenování mobilního operátora a reklamní agentuře pravděpodobně padne, až se Telefónica ujme svých pravomocí. Dokončení obchodu a jeho posvěcení Evropskou komisí se očekává v létě. Stejné problémy v současnosti řeší další mobilní operátor Oskar Mobil, kterého převzal britský Vodafone.

-Lucie Vacková-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení