Wüstenrot propaguje superúvěr na startovací byty pro mladé rodiny

4. 4. 2005 00:04

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Wüstenrot stavební spořitelna používá k podpoře produktu Superúvěr K10, přibližujícího možnost zakoupení tzv. startovacích bytů pro mladé rodiny, out-of-home média. Vedle klasických billboardů (první fáze) bylo v saturační a udržovací kampani nasazeno médium ZÓ klips na madlech nákupních vozíků v řetězci Tesco a vybraných obchodech řetězce Makro. „Jde o asi pět tisíc vozíků. Na příští měsíc plánuje svou kampaň na ZÓ klips také provozovatel karet Visa,“ uvedl pro M&M Robert Neubert, ředitel firmy Neubert marketing & company, do jejíhož portfolia ZÓ klips patří.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.