Vyhlášení cen za nejkreativnější reklamu

7. 4. 2005 11:04

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Když něco, tak Allegro, říká tržiště v mezinárodní kampani od DDB Warszawa

Nový mezinárodní komunikační koncept spouští online tržiště Allegro, reaguje na rostoucí poptávku po větší personalizaci.

Reklama
SDG

Slavnostní předání cen v soutěži o nejkreativnější domácí reklamu Louskáček proběhlo 5. dubna 2005 v hotelu Hilton. Poprvé v historii Louskáčku se jeho pořadatel Art Diretcor’s Club (ADC) pokusili celý slavnostní večer, který moderoval Marek Eben, pojmout jako kulturní událost a přiblížit ji širší veřejnosti. Slavnostnímu vyhlášení výsledků vůbec poprvé předcházela tisková konference. Nad letošním ročníkem soutěže o nejkreativnější domácí reklamu také převzal záštitu pražský primátor Pavel Bém.

-zem-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.