Venkovní reklama představená v únoru

11. 4. 2005 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Když něco, tak Allegro, říká tržiště v mezinárodní kampani od DDB Warszawa

Nový mezinárodní komunikační koncept spouští online tržiště Allegro, reaguje na rostoucí poptávku po větší personalizaci.

Reklama
SDG

1.
zadavatel: Sdružení Linka bezpečí


20obr_1.jpg ()
produkt: Linka bezpečí
reklamní agentura: DDB Praha mediální agentura: –

2.
zadavatel: Plzeňský Prazdroj


20obr_2.jpg ()
produkt: Gambrinus
reklamní agentura: Ark Thompson mediální agentura: Universal McCann

3.
zadavatel: Oskar Mobil


20obr_3.jpg ()
produkt: Oskar
reklamní agentura: Kaspen mediální agentura: MindShare

4.
zadavatel: Nestlé Česko


20obr_4.jpg ()
produkt: Aero
reklamní agentura: Lowe GGK mediální agentura: Initiative Media

5.
zadavatel: Zoo Praha


20obr_5.jpg ()
produkt: Zoo Moja
reklamní agentura: in-house mediální agentura: in-house

6.
zadavatel: Nestlé Česko


20obr_6.jpg ()
produkt: Granko
reklamní agentura: McCann-Erickson mediální agentura: Universal McCann

7.
zadavatel: Citroen ČR


20obr_7.jpg ()
produkt: Citroen C4
reklamní agentura: Euro RSCG Prague mediální agentura: OMD

8.
zadavatel: Eurotel Praha


20obr_8.jpg ()
produkt: Eurotel tarify
reklamní agentura: Euro RSCG Prague mediální agentura: Mediaedge:cia

9.
zadavatel: Radio Impuls


20obr_9.jpg ()
produkt: Rádio Impuls
reklamní agentura: Malá agentura mediální agentura: Stratex C

10.
zadavatel: Česká spořitelna


20obr_10.jpg ()
produkt: Česká spořitelna hypotéky
reklamní agentura: Young & Rubicam mediální agentura: Mediaedge:cia

20obr_propadak.jpg ()


zadavatel: AWD ČR


produkt: AWD fin. poradenství


reklamní agentura: in-house


mediální agentura: Med-Media


20obr_tabulka.jpg ()



U KAŽDÉ REKLAMY SE HODNOTILY ČTYŘI KATEGORIE (KREATIVNĺ ZPRACOVÁNĺ, KVALITA, PŘĺNOS PRO ZNAČKU A KOMUNIKAČNĺ PLÁN) NA STUPNICI OD 1 – NEJLEPŠĺ, DO 6 – NEJHORŠĺ. CELKEM BYLO HODNOCENO 17 REKLAM.


20obr_graf1.jpg ()


20obr_graf2.jpg ()

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.