V únoru stoupl náklad Blesku a Sportu

13. 4. 2005 15:04

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

V únoru stoupl prodaný náklad celostátním deníkům Blesk a Sport, stejně jako v lednu. Mladé frontě Dnes, Právu, Lidovým a Hospodářským novinám naopak průměrný denní prodaný náklad klesl. Vyplývá to z aktuálních údajů Kanceláře ověřování nákladu ABC ČR.
Blesk si každý den zakoupilo o 1245 zájemců více a s 530 949 výtisky denně tento list vévodí žebříčku šesti sledovaných celoplošných deníků. Druhá v pořadí MF Dnes zaznamenala pokles o 1149 výtisků denně na 304 886 kusů. Na třetím místě je Právo, kterému v únoru náklad poklesl nejvíce, a to o 3231 kusů; denně se jej tak prodalo 173 607 výtisků.
Čtvrté zůstávají Lidové noviny, jež si denně koupilo 70 420 lidí; to je o 648 osob méně než v lednu. Pátý Sport si polepšil o 2133 výtisků a jeho denní prodaný náklad činil 68 134 kusů. Na šestém místě se nacházejí Hospodářské noviny, které si každý den zakoupilo 63 115 lidí, tedy o 158 méně než v lednu.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.