V hypermarketech Globus si lze koupit novou Dacii

12. 4. 2005 09:04

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Nové osobní auto si lze koupit i v hypermarketu. Řetězec prodejen Globus začal ve spolupráci se společností Renault nabízet jeden z nejlevnějších vozů na trhu Dacii Logan. Po vyhodnocení projektu by Globus chtěl prodej rozšířit o další značky, řekl vedoucí marketingu Boris Malý.
Další značky i obchodní řetězce zatím podle informací ČTK s prodejem aut většinou váhají. „V nejbližším časovém horizontu o možnosti nabízet osobní automobily neuvažujeme, avšak do budoucna se tomuto kroku nebráníme,“ uvedla mluvčí Tesco Stores ČR Jana Matoušková. Doplnila, že uvedení takové nabídky bude předcházet zákaznický průzkum a analýza tržních možností.
Zákazník hypermarketu si podle Malého může auto koupit za stejných podmínek jako v autosalonu. Může zaplatit zálohu, dohodnout si leasing nebo půjčku, absolvovat zkušební jízdu a auto si po koupi převzít. „Hlavní výhodou je to, že zákazník nemusí chodit do autosalonu, může si to sjednat v sobotu či v neděli, kdy mají autosalony zavřeno,“ dodal. Upozornil ale, že hypermarket není samostatným prodejcem značky, ale spolupracuje s firmou Renault ČR.
Podle informací ředitele Sdružení automobilového průmyslu Antonína Šípka se zatím žádný z tuzemských obchodních řetězců nestal přímým prodejcem některé značky. Trh s novými vozy se loni na podzim po zavedení tzv. blokové výjimky liberalizoval a auta může prodávat kdokoli, kdo splní podmínky výrobce nebo dovozce značky.
Kvalitativní a kvantitativní podmínky automobilek jsou ale většinou tak přísné, že je obchodní řetězce nemohou splnit. „Nedá se ani předpokládat, že by hypermarkety investovaly do splnění kriterií za účelem krátkodobého prodeje,“ řekl ředitel prodeje dovozce Peugeot Alexander Kiriakovský.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.