UPC nabídne sedm nových programů

19. 4. 2005 16:04

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Provozovatel kabelové a satelitní sítě UPC koupil čtvrtý převaděč na jednom ze satelitů společnosti SES Astra. V digitální satelitní síti UPC Direct tak nyní může vysílat sedm nových placených programů v balíčku Plus. V budoucnu se počet kanálů, placených či neplacených, může zvýšit, řekli zástupci UPC.
Mezi sedmi programy je akční a dobrodružný kanál AXN, který je dabovaný do češtiny. Českou premiéru si odbývají dva programy společnosti Viasat – dokumentární a historický s názvem History a dokumentární zaměřený na cestování, extrémní sporty i moderní techniku Explorer. Také ty budou od 1. června v češtině.
Další dva programy Cartoon Network a Boomerang jsou věnovány dětem; kreslené příběhy z dílny Hanna & Barbera a další budou ovšem pouze v angličtině. Filmový kanál TCM je určen starším a klasickým americkým snímkům. Sedmým programem je kanál Privat Blue, označovaný UPC jako lehce erotický.
Sedm nových programů v balíčku Plus si mohou lidé pořídit k základní placené nabídce Rodina. Základní balík zhruba 35 programů stojí 689 korun, za 152 korun měsíčně si nyní mohou připlatit sedm nových programů Plus.
Čtvrtý převaděč signálu, takzvaný transpondér, umožní UPC zlepšit nabídku ve svých sítích v Česku, Maďarsku a na Slovensku. Předseda představenstva Václav Bartoň řekl, že firma bude uvažovat o reorganizaci provozu na všech čtyřech převaděčích tak, aby mohla uskutečnit své dávné záměry. „Podívat se, zda bychom tam měli dostat některé programy z domácí produkce, domácích televizí,“ uvedl Bartoň.
Stejně tak jsou v hledáčku UPC filmové kanály typu Film+, Cinemax, kanál českých a slovenských filmů CS Plus a mnohé další, dodal. Jednat budou také, stejně jako konkurenční síť Karneval, o umístění zpravodajského kanálu České televize ČT 24. Televize by jej chtěla podle neoficiálních informací spustit počátkem května.
V budoucnu lze čekat, že se nabídka satelitních a kabelových sítí opět rozšíří. Rada pro rozhlasové a televizní vysílání před nedávnem udělila licenci k satelitnímu vysílání programu A+, který je určen pro mládež a dospělé. A+ by měl vysílat každý den od 20:00 vždy poté, co skončí vysílání dětské stanice Minimax. Rada také rozšířila kabelovou licenci kanálu o počasí Meteo TV i o satelit. Licenci v kabelových bezdrátových sítích také obdržel program Broad Road, informační kanál určený pouze pro několik čtvrtí Prahy.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.