Svět zábavy se otevře na pražském Výstavišti

22. 4. 2005 11:04

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Zábavnímu a hazardnímu průmyslu bude v příštím týdnu patřit část holešovického Výstaviště. Na již 13. ročníku Světa zábavy, největší akci v regionu, se představí světoví výrobci. Celkem se zúčastní 150 firem z 12 zemí světa včetně Číny, Kanady, USA či Ruska.
Oproti loňsku se zvýší počet vystavovatelů a plocha se rozšíří o zbývající křídlo Průmyslového paláce, takže veletrh vyplní celý prostor budovy o 12.000 čtverečních metrech. Větší část prostoru vyplní firmy věnující se nevýherní zábavě a hrám, na hazard a sázky zbude na rozdíl od mladších ročníků místa méně.
Největší expozici bude mít tradičně firma Novomatic z Rakouska a společnost Babylon z Liberce. Jednička tuzemského loterijního trhu Sazka bude prezentovat nový produkt Starport, pod kterým se skrývá centrální systém videoautomatů, který má sloužit k úhradě nákladů na výstavbu multifunkční haly. Synot uvede zcela nový výherní hrací přístroj Tropical Gold.
V oblasti nevýherní techniky budou k vidění i stolní fotbaly a hokeje, hrací skříně či simulátory, například u stánku Kunick Group CZ. Firma Dvaadvacítka bude prezentovat mj. bumerangy, dětské draky, houpací sítě a žonglovací předměty. Vše doplní expozice firem, které nabízejí technické zázemí pro provoz zábavních center, arkád, heren, kasin, barů a hotelů, jako jsou zvuková a světelná zařízení, gastronomické vybavení, zabezpečovací a úklidová technika.
Brány Světa zábavy se otevřou v poledne 26. dubna, akce skončí odpoledne 28. dubna. Vstupné bude stejně jako loni 150 korun. Očekávají se tisíce návštěvníků, mládeži do 18 let ale není vstup povolen.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.