Pěvecká soutěž SuperStar letos stejně jako při loňské premiéře výrazně zvyšuje tržby organizátorům kurzového sázení. Společnosti Tipsport vzrostly meziročně sázky na úvodní finálové kolo o tři čtvrtiny. Provozovatelé proto rozšiřují nabídku sázkových příležitostí do rozsahu obvyklého u sportovních sázek, zjistila ČTK.
Loni úspěch SuperStar překonal veškerá očekávání a dal zapomenout na předchozí mimosportovní sázky, včetně soutěží krásy či tipování volebních výsledků. Letos je to podobné. „Sází se velký počet sázek. Celkový objem se pohybuje v řádu statisíců,“ shrnul mluvčí Sazky Zdeněk Zikmund.
Největší výhry zatím nejsou horentní, protože většina sázek je na celkového vítěze, respektive celkovou vítězku, a hlavní favoritkou je devatenáctiletá pražská servírka Gabriela Al Dhábba. V Hradci Králové například hráč vsadil na její primát 10 000 korun, což by mu při kurzu 3,25:1 mohlo případně přinést 32 500 korun.
Zájem je i o tipování jmen, která se v jednotlivých kolech se soutěží rozloučí. V prvním vyřazovacím klání sázkaři nevěřili šestadvacetileté Monice Šramlové, a vydělali na tom. „Jeden sázející se na její vypadnutí nebál vsadit celých 30 000 korun,“ uvedl Dominik Mašek z firmy Chance. Podle kurzu si odnesl domů nejméně dvaapůlnásobek vkladu. U Tipsportu zase vydělal jeden šťastlivec 21 000 korun na vypadnutí Janiky Kolářové.
Chance kvůli velké poptávce rozšířila nabídku, mimo jiné o sázky na to, kdo dopadne lépe z jednotlivých dvojic účastníků soutěže. „Obdobný počet souvisejících příležitostí se vypisuje pouze na nejsledovanější fotbalové a hokejové zápasy,“ upozornil Mašek. Stejný pomyslný duel zavedl i Tipsport.
V dalších kolech ze současné desítky vždy vypadne po jednom soutěžícím. Tuto neděli budou finalisté mít za úkol předvést písničku ze 70. let.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).