SuperStar opět zvyšuje sázkové tržby

13. 4. 2005 14:04

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Pěvecká soutěž SuperStar letos stejně jako při loňské premiéře výrazně zvyšuje tržby organizátorům kurzového sázení. Společnosti Tipsport vzrostly meziročně sázky na úvodní finálové kolo o tři čtvrtiny. Provozovatelé proto rozšiřují nabídku sázkových příležitostí do rozsahu obvyklého u sportovních sázek, zjistila ČTK.
Loni úspěch SuperStar překonal veškerá očekávání a dal zapomenout na předchozí mimosportovní sázky, včetně soutěží krásy či tipování volebních výsledků. Letos je to podobné. „Sází se velký počet sázek. Celkový objem se pohybuje v řádu statisíců,“ shrnul mluvčí Sazky Zdeněk Zikmund.
Největší výhry zatím nejsou horentní, protože většina sázek je na celkového vítěze, respektive celkovou vítězku, a hlavní favoritkou je devatenáctiletá pražská servírka Gabriela Al Dhábba. V Hradci Králové například hráč vsadil na její primát 10 000 korun, což by mu při kurzu 3,25:1 mohlo případně přinést 32 500 korun.
Zájem je i o tipování jmen, která se v jednotlivých kolech se soutěží rozloučí. V prvním vyřazovacím klání sázkaři nevěřili šestadvacetileté Monice Šramlové, a vydělali na tom. „Jeden sázející se na její vypadnutí nebál vsadit celých 30 000 korun,“ uvedl Dominik Mašek z firmy Chance. Podle kurzu si odnesl domů nejméně dvaapůlnásobek vkladu. U Tipsportu zase vydělal jeden šťastlivec 21 000 korun na vypadnutí Janiky Kolářové.
Chance kvůli velké poptávce rozšířila nabídku, mimo jiné o sázky na to, kdo dopadne lépe z jednotlivých dvojic účastníků soutěže. „Obdobný počet souvisejících příležitostí se vypisuje pouze na nejsledovanější fotbalové a hokejové zápasy,“ upozornil Mašek. Stejný pomyslný duel zavedl i Tipsport.
V dalších kolech ze současné desítky vždy vypadne po jednom soutěžícím. Tuto neděli budou finalisté mít za úkol předvést písničku ze 70. let.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.