Slovenským deníkům klesl prodej

8. 4. 2005 11:04

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Všem slovenským deníkům, které sleduje sdružení vydavatelů periodického tisku ABC, v únoru meziměsíčně mírně klesl průměrný prodej. Nejprodávanějším listem zůstal Nový čas před Sme a Pravdou. Celkový prodej týdeníků se ve srovnání s lednem téměř nezměnil a stejné zůstalo i jejich pořadí. Vyplývá to z výsledků, které sdružení ABC poskytlo ČTK.
Ve srovnání s lednem klesl celkový únorový průměrný prodej sledovaných slovenských deníků o 18 148 výtisků denně na 368 266 kusů. Pořadí se ale nezměnilo, protože i nadále vedl Nový čas (175 998 výtisků) před Sme (78 808) a Pravdou (75 978). Následovaly maďarsky psaný list Új Szó (25 548) a Národná obroda (11 934 výtisků).
Další celostátní deníky Šport a Hospodárske noviny údaje o prodeji sdružení ABC neposkytují.
Vydavatel listů Sme a Új Szó, společnost Petit Press, vydává rovněž regionální deníky Korzár, jichž se v únoru prodalo v průměru 32 505 výtisků.
Sledovaných týdeníků se v únoru celkem prodalo v průměru týdně 1 268 127 výtisků, což bylo o 891 méně než v lednu. Vedl i nadále Nový čas pre ženy od vydavatele nejprodávanějšího deníku, který si průměrně koupilo 242 871 čtenářů. Následovaly časopisy Plus 7 dní (192 359), Život (157 322), Báječná žena (155 874) a Eurotelevízia (130 720).
Další významné celostátní týdeníky Markíza, Formát, Domino Fórum, Live! a Týždeň údaje o prodeji neposkytují.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.