TITULEK: S&F vzrostl obrat
Scholz & Friends jako jediná mezinárodní reklamní síť vlastněná čistě německým kapitálem zvýšila v loňském roce své příjmy. Jak se píše v tiskové zprávě, obrat skupiny S&F vzrostl za rok 2004 na 10,8 mil. eur z 8,1 mil. v předcházejícím roce. Jako jeden z důvodů uvádí vedení sítě zisk řady nových klientů, mezi něž patří např. značky Ideal Standard, Siemens, Masterfoods, Nike nebo AOL. Počet zaměstnanců všech poboček S&F vzrostl z 830 na 870 a agentura je dnes zastoupena v 19 zemích včetně České republiky. Scholz & Friends je vlastněna 13 manažery, kteří za pomoci finančního investora Electra Europe vykoupili před dvěma lety podíl krachující mediální skupiny Cordiant.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).