S&F vzrostl obrat

18. 4. 2005 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: S&F vzrostl obrat
Scholz & Friends jako jediná mezinárodní reklamní síť vlastněná čistě německým kapitálem zvýšila v loňském roce své příjmy. Jak se píše v tiskové zprávě, obrat skupiny S&F vzrostl za rok 2004 na 10,8 mil. eur z 8,1 mil. v předcházejícím roce. Jako jeden z důvodů uvádí vedení sítě zisk řady nových klientů, mezi něž patří např. značky Ideal Standard, Siemens, Masterfoods, Nike nebo AOL. Počet zaměstnanců všech poboček S&F vzrostl z 830 na 870 a agentura je dnes zastoupena v 19 zemích včetně České republiky. Scholz & Friends je vlastněna 13 manažery, kteří za pomoci finančního investora Electra Europe vykoupili před dvěma lety podíl krachující mediální skupiny Cordiant.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.