Seznam inovoval Mapy.cz

25. 4. 2005 14:04

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Internetový portál Seznam.cz, provozovaný stejnojmennou společností, redesignoval server Mapy.cz, který již několik let provozuje společně s firmou PJ Soft.
„Nejde pouze o redesign. Propojení záložky Vyhledávání s Plánovačem tras je pro uživatele zjednodušením, které jim napomůže rychleji a kvalitněji plánovat své cesty,“ vypočítává změny marketing executive Seznamu Jana Dvořáková.
Zajímavou funkcí serveru Mapy.cz jsou Dopravní informace z celé ČR v textové i v grafické formě. Uživatel zde zjistí aktuální dopravní situaci na celém území, krátkodobé či dlouhodobé uzavírky na silnicích a dopravní nehody i čekací doby na hraničních přechodech. Veškeré dopravní informace čerpají ze servisu ÚAMK.

-red-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.