Ringier zaútočí na pozici Sanomy

18. 4. 2005 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Vydavatelství Ringier ČR bude v letošním roce usilovat o zvýšení svého podílu mezi časopisy a chce bojovat s vydavatelstvím Sanoma Magazines Praha o pozici dvojky na časopiseckém trhu. Při příležitosti oznámení hospodářských výsledků společnosti to řekl ředitel Ringier ČR Tomáš Böhm. „Cestu vidíme v produktech ze segmentu levnějších časopisů a v extenzi značky Blesk,“ upřesnil pro M&M Tomáš Böhm, jakými prostředky chce Ringier svůj podíl na časopiseckém trhu navýšit. Nevyloučil ani to, že Ringier by u nás mohl ještě v letošním roce zavést časopis pro mládež, jakýsi ekvivalent magazínu IM, který Ringier v loňském roce úspěšně představil v Maďarsku. Současný podíl Ringieru mezi časopisy představuje na čtenářském trhu 10 % (podle aktuálního Media projektu), podíl druhé Sanomy dosahuje 13 %. Ringier ČR v loňském roce zvýšil obrat na 2,85 mld. Kč, z čehož 1,98 mld. Kč představují pouze vydavatelské aktivity (z toho 1,53 mld. Kč deníky). Zisk celé skupiny Ringier se loni zvýšil o 28,7 % na 55,6 mil. švýcarských franků, a to především díky nárůstu ve střední a východní Evropě.


01obr_ringier.jpg ()



OFENZIVA. Ringier chce letos v ČR posílit časopisecké aktivity. Předseda představenstva skupiny Michael Ringier naznačil, že firma by také ráda nějaký titul zakoupila, bude-li vhodná nabídka.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.