TITULEK: Reklama na léky v Americe
Podle výsledků výzkumu Kaiser Family Foundation devět z deseti občanů USA sleduje TV, rozhlasovou či tiskovou reklamu na farmaceutické výrobky. Podle údajů zdravotnického časopisu Health Affairs navštěvuje lékaře 25 % Američanů z důvodu zájmu o léky, jež byly inzerovány v reklamách. Podle Food & Drug Administration se 40 % amerických lékařů domnívá, že reklama na léky působí na pacienty pozitivně, 30 % považuje efekt reklamy za jednoznačně negativní. Podle asociace Pharmaceutical Research and Manufactures of America utratily v roce 2003 členské farmaceutické firmy 3,3 mld. dolarů na reklamu, zatímco investice do vývoje nových preparátů činily 34,5 mld. dolarů.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).