Rapový product placement

4. 4. 2005 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Rapový product placement
Americký řetězec McDonald’s hodlá platit raperům za umístění slov „Big Mac“ do jejich písní. Netradiční nabídku má na svědomí agentura Maven Strategies. Kreativní zapracování Big Macu je na samotných interpretech, nicméně je více než zřejmé, že finální podoba písně bude muset projít schválením marketingu firmy. Namísto jednorázových poplatků bude interpretům zaplacena částka mezi 1až 5 dolary pokaždé, kdy se rap se jménem nejslavnějšího sendviče od McDonald’s objeví v éteru. Podle odhadů by se mohl úspěšný song hrát až 350tisíckrát. Řetězec však za to sklidil kritiku, protože rap a hip hop je populární především mezi před- a pubertální mládeží, kde se většina firem zavazuje k omezení reklamy na nezdravé či kaloricky velmi hodnotné potraviny.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.