Pro sázkaře je hokejový šampionát vrcholem

29. 4. 2005 09:04

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Pro sázkové kanceláře je světový hokejový šampionát, okořeněný kvůli výluce severoamerické NHL mimořádně početnou účastí hvězd, událostí roku. Odpovídá tomu kurzová nabídka a speciální soutěže pro věrné klienty i nahodilé hráče. O tom, zda budou provozovny a sportbary plné sázkařů, rozhodnou výsledky české reprezentace, na kterou se sází nejvíce.
„Nepředpokládám, že by v roce 2005 jiná sportovní akce přilákala do našich sběren více sázkařů než hokejový šampionát ve Vídni s tolika světovými hvězdami,“ mínil mluvčí Tipsportu Lubomír Ježek. „Je velmi pravděpodobné, že zájem sázkařů překročí i loňské sázkové šílenství kolem šampionátu u nás,“ připojil se Dominik Mašek z firmy Chance.
Na tiketech sázkařů je nejčastěji český tým, který patří podle tuzemských i zahraničních kanceláří spolu s Kanadou ke žhavým favoritům na prvenství. „Zatím lidi sázejí na výhru našich v prvním utkání a hodně i na naše celkové prvenství,“ uvedl Radek Šilhan ze společnosti Fortuna.
Kvůli významu turnaje se snaží provozovatelé blýsknout speciálními nabídkami. U Chance bude možné sázet na výsledky jednotlivých třetin u již rozehraného zápasu. Synot Tip připravuje na část soutěže tzv. asijské handicapy, kdy se předem dá jednomu ze soupeřů náskok. Dále lze tipovat střelce branek, pořadí ve skupinách, počty gólů v zápasech apod.
Pro registrované hráče jsou speciálně pro hokejové mistrovství světa připraveny soutěže o peněžité výhry či věcné ceny v podobě zahraničních zájezdů či sportovního oblečení. Dárkového překvapení se ale mohou dočkat i návštěvníci sportbarů, pokud na ně narazí dívky v barvách Tipsportu.
Roční tržby organizátorů kurzových sázek předloni poprvé překročily desetimiliardovou hranici a stouply na 11,2 miliardy korun. Za loňský rok, v němž se uskutečnilo více událostí prvořadého významu včetně olympiády a evropského fotbalového mistrovství, se očekává více než desetinový nárůst.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.