Braňo Mazúch
copywriter, Cayenne Communications
Jedině Oskar jako by si byl vědom možností a zároveň i omezení, které rádio jako médium skýtá. Ostatní mají co dohánět.
Vendulka Novotná
copywriter/group head, Leo Burnett Advertising
Vtipné a jednoduché rádio na EX potěší. Výjimka v záplavě třeskutého humoru…
David Vlček
art director, Progres Partners Advert.
Přiznávám, že reklama této kategorie je pro mne ze všech médií ta nejhůře stravitelná. Poslechovost rozhlasových stanic je dle mého názoru přímo úměrná počtu reklamních bloků odvysílaných během dne. Nejlépe bych hodnotil reklamu McDonald’s, která mi připadla nejen zábavná, ale trefná a snadno zapamatovatelná ve vztahu ke značce.
Katalogproduktion Marketing, Neckermann
Avon a Calibrum: podobné zpracování – Avon je ještě vkusný, Calibrum už trochu méně. Kofola je zajímavá, zaujme, lidé se rádi vyjadřují a píší o sobě. Automobilka Kolín, Mazda 6 (13. místo) a Sconto jsou příliš „lidové“. Velmi se mi líbila reklama Mc Donald’s, myslím, že parodie zabírá u velké skupiny lidí. Volkswagen (12. místo) a Euro jsou také zdařilé.
Martin Žabka
specialista komunikace, Český Telecom
Rozhlasové reklamy pro mě obecně patří mezi nejmíň zajímavé a zábavné, většinou mě ruší, což u ostatních forem reklamy neplatí. Vysokou laťku si udržel Reflex se svým kulturním přehledem EX. Příjemně překvapil hlavně McDonald’s. Je vidět, že i na fast food lze udělat vtipnou reklamu.
marketing specialist, Dimar
Jako věrnou čtenářku Reflexu mě pobavil rozhlasový spot na EX.
Lucie Komárová
art directorka, Dorland
EX – super a vtipné, přesně pro cílovku. A oproti jednomu superlativu, jako je EX, protiklad McDonald’s – opravdu reklama, která by raději být neměla. Ostatně žádná velká inteligence ani vtip se od tohoto zadavatele očekávat nemůže. Je tady přece pro masy a pro maso. Avon – překvapení, ale ne v dobrém. Řekla bych, že tento spot se vymyká současné profesionální komunikaci společnosti. Možná je to tím, že tentokrát je to počin ryze český. Pro mě zklamání.
Jindřich Jirásek
redaktor, Marketing & Media
Časopis Reflex má na svoji přílohu EX poměrně zdařilé reklamy, nejen tu rozhlasovou. Také Euro docela pobaví.