Pivní prověrky v Moskvě

25. 4. 2005 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Pivní prověrky v Moskvě
Moskevští úředníci začnou 8. května kontrolovat, zda je dodržován zákon o omezení maloobchodního prodeje piva a alkoholických nápojů. Ten zakazuje prodej piva v dětských, vzdělávacích, kulturních a zdravotních zařízeních a v městské hromadné dopravě s výjimkou restaurací a sportovišť. Zároveň se nesmí prodávat alkohol mladším 18 let. Kolem omezení prodeje piva se v minulém roce v Rusku rozpoutala vášnivá debata, poslanci Dumy dokonce zavrhovali sportovní sponzoring pivovarnickým společnostem, avšak zákon nakonec přijat nebyl.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.