TITULEK: P&G potrestán za srovnávací reklamu
Americký koncern Procter & Gamble (P&G) se do budoucna musí vyhnout srovnávací reklamě v segmentu dámských hygienických tampónů. Tak zní rozsudek soudu druhé instance, který posuzoval již jednou ukončený spor z roku 2003 mezi značkami Tampax Pearl (P&G) a žalujícím Gentle Glide (Playtex). P&G musí navíc zaplatit konkurenční firmě Playtex odškodné ve výši 3 mil. dolarů. Reklama na Tampax obsahovala tvrzení, že Pearl je lepší než konkurenční výrobky Gentle Glide, bez bližší specifikace a argumentů. Soudy tak prohlásily reklamu za klamavou. Společnost Playtex je součástí koncernu Sara Lee.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?