Opozice ve vysílací radě posílí

21. 4. 2005 10:04

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Ve Sněmovně se proslýchá, že místo v Radě pro rozhlasové a televizní vysílání, které se uvolnilo odchodem radního Milana Jakobce do diplomatických služeb, se má obsadit kandidátem navrženým ODS. Tak má vzniknout lepší rovnováha zastoupení v třináctičlenné radě, do níž vládnoucí koalice na jaře 2003 prosadila devět svých kandidátů. Otázkou však je, jak dlouho RRTV v současném složení vydrží, neboť případný pád vlády nebo neúspěch při udělování digitálních licencí by mohl vést k odvolání rady jako celku.

Ekonom, 21.4.2005, autor: Milan Šmíd, vysokoškolský pedagog

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.