Nový magazín Dovolená 2005

18. 4. 2005 14:04

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Aktuálním průvodcem po zemích, které čeští turisté nejčastěji navštěvují, se má stát nový měsíčník Dovolená 2005. Na stáncích se objevil 18. dubna poprvé, řekl šéfredaktor nového časopisu David Černý. Tématem prvního čísla je Chorvatsko, které je bezkonkurenčně nejoblíbenějším cílem českých turistů. Ročně ho navštíví skoro milion Čechů.
Časopis bude přinášet především informace a rady pro čtenáře, kteří vyhledávají dovolenou zajištěnou cestovními kancelářemi. Podle Černého ale počítá i s turisty, kteří si své cesty zajišťují sami.
Časopis Dovolená 2005 vydává společnost Trade & Leisure Publications, vydavatel časopisů DVDMag, Mobile & Wireless a Stereo & Video. Měsíčník má 52 stran ve formátu A4 a stojí 49 korun. Vychází v nákladu 20 500 kusů.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.