Aktuálním průvodcem po zemích, které čeští turisté nejčastěji navštěvují, se má stát nový měsíčník Dovolená 2005. Na stáncích se objevil 18. dubna poprvé, řekl šéfredaktor nového časopisu David Černý. Tématem prvního čísla je Chorvatsko, které je bezkonkurenčně nejoblíbenějším cílem českých turistů. Ročně ho navštíví skoro milion Čechů.
Časopis bude přinášet především informace a rady pro čtenáře, kteří vyhledávají dovolenou zajištěnou cestovními kancelářemi. Podle Černého ale počítá i s turisty, kteří si své cesty zajišťují sami.
Časopis Dovolená 2005 vydává společnost Trade & Leisure Publications, vydavatel časopisů DVDMag, Mobile & Wireless a Stereo & Video. Měsíčník má 52 stran ve formátu A4 a stojí 49 korun. Vychází v nákladu 20 500 kusů.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).