Nova usiluje o kopii Big Brother

18. 4. 2005 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

02obr_nova.jpg ()


Televize Nova uvažuje, že zakoupí licenci k další reality show. Má se jednat o formát Való Világ (Skutečný svět), který vyvinula maďarská televize RTL Klub, patřící pod německý Bertelsmann. Skutečný svět je kopií úspěšné reality show Big Brother, již vyprodukovala společnost Endemol. Přihlášení účastníci jsou soustředěni do společného obydlí a divácké hlasy rozhodují, kdo nakonec zvítězí. RTL Klub odvysílal již tři série Való Világ a připravuje čtvrtou. Ve světě je několik formátů podobných Big Brother: např. Za sklem, kterou vysílala ruská TV-6, nebo rakouské Taxi Orange na ORF.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.