TITULEK: Nissan vsadil na cenu a vyprodával
Podobnou, avšak o něco delší výprodejovou akci jako „24hodin Opel“ se rozhodl vyzkoušet i Nissan. Během uplynulého víkendu připravil v Praze regionální kampaň výprodeje skladových a ojetých vozů největšího dealera vozidel v ČR, společnosti Nissan Praha. Při komunikaci akce byl zvolen určitý kompromis. „Rozhlasovou a tiskovou reklamu považujeme v tomto případě za dostačující a peníze jsme raději promítli do atraktivnosti cenové nabídky,“ řekl generální ředitel Petr Oušek, podle něhož byl ještě před zahájením o akci velký zájem. Více v příštím vydání M&M.
Puma s Fotbalovou asociací České republiky představily nové dresy
Puma ve spolupráci s Fotbalovou asociací České republiky slavnostně představila dresy národního týmu pro nadcházející 2 období, ve kterých si mimo jiné reprezentanti zahrají letošní Euro.