Nissan vsadil na cenu a vyprodával

4. 4. 2005 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu

Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Nissan vsadil na cenu a vyprodával
Podobnou, avšak o něco delší výprodejovou akci jako „24hodin Opel“ se rozhodl vyzkoušet i Nissan. Během uplynulého víkendu připravil v Praze regionální kampaň výprodeje skladových a ojetých vozů největšího dealera vozidel v ČR, společnosti Nissan Praha. Při komunikaci akce byl zvolen určitý kompromis. „Rozhlasovou a tiskovou reklamu považujeme v tomto případě za dostačující a peníze jsme raději promítli do atraktivnosti cenové nabídky,“ řekl generální ředitel Petr Oušek, podle něhož byl ještě před zahájením o akci velký zájem. Více v příštím vydání M&M.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení