Německý Europarc vybral dvě agentury

11. 4. 2005 08:04

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Tendr o společný rozpočet na komunikační aktivity sdružení Europarc Deutschland vyhrály designová agentura MetaDesign spolu s PR agenturou Johanssen + Kretschmer. V příštích 18 měsících budou mít na starosti strategické změny firemního designu Europarku a veškeré komunikační aktivity. Europarc Deutschland je sdružením zastřešujícím 15 národních parků, 14 přírodních rezervací s tzv. biosférou a 90 dalších přírodních parků.

-mat-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.