Na internetu bodovala HVB Bank

13. 4. 2005 11:04

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Z finančních institucí byla v březnu 2005 v internetové reklamě – měřeno realizovanými impresemi – nejaktivnější HVB Bank. Vyplývá to z monitoringu reklamních kampaní iAuidt Advert společnosti iAudit International. V březnu se v oborové kategorii FINANCE objevilo celkem 73 kampaní od 34 zadavatelů. Za HVB Bank – 12 623 500 impresí – následovaly Poštovní spořitelna 7 955 100 impresí, Česká spořitelna 6 454 200, Komerční banka 5 474 300 a ČSOB 3 084 000 impresí.
V týdnu od 4. do 10. dubna 2005 iAudit Advert zaregistroval 52 nových kampaní, které byly v tomto týdnu zcela nově nasazeny a nebo již běžely dříve ale tento týden poprvé dosáhly celkové sledovanosti alespoň 3 % české internetové populace. *

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.