Z finančních institucí byla v březnu 2005 v internetové reklamě – měřeno realizovanými impresemi – nejaktivnější HVB Bank. Vyplývá to z monitoringu reklamních kampaní iAuidt Advert společnosti iAudit International. V březnu se v oborové kategorii FINANCE objevilo celkem 73 kampaní od 34 zadavatelů. Za HVB Bank – 12 623 500 impresí – následovaly Poštovní spořitelna 7 955 100 impresí, Česká spořitelna 6 454 200, Komerční banka 5 474 300 a ČSOB 3 084 000 impresí.
V týdnu od 4. do 10. dubna 2005 iAudit Advert zaregistroval 52 nových kampaní, které byly v tomto týdnu zcela nově nasazeny a nebo již běžely dříve ale tento týden poprvé dosáhly celkové sledovanosti alespoň 3 % české internetové populace. *
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).