Společnost Media Marketing Services se obrátila na Úřad pro ochranu hospodářské soutěže ve věci veřejné soutěže na zajištění prodeje reklamního času Českého rozhlasu. Podle zadání soutěže jsou předmětem zakázky služby spojené s prodejem zákonem povoleného reklamního prostoru ve vysílání ČRo (klasická reklama, sponzoring, speciální operace) a na médiích provozovaných nebo vlastněných ČRo s cílem dosáhnout maximalizace výnosu ČRo. Nyní zastupuje rozhlas na reklamním trhu společnost ARBOmedia, která má v portfoliu také Českou televizi.
Soutěž vyhlásil Český rozhlas počátkem dubna, přičemž nový dodavatel má zabezpečit služby pro období let 2006-2009. Soutěž však kritizují konkurenti ARBOmedia a off record tvrdí, že tender je vypsaný tak, aby v něm stávající dodavatel vyhrál. Nejproblematičtější podmínkou je čestné prohlášení uchazečů, že nejsou majetkově propojeni se subjektem vlastnícím rozhlasovou licenci. To ale nesplňuje ani jedna ze tří společností, které se zabývají zastupováním komerčních stanic na národním rozhlasovém trhu – MMS, Regie Radio Music ani RadioNet.
MMS považuje zadávací podmínky a hodnotící kritéria za diskriminační a v rozporu se zákonem, neboť je porušena zásada rovnosti a dochází k zvýhodňování určitých subjektů. Takovéto nastavení podmínek zároveň zásadním způsobem dopředu omezuje Český rozhlas ve výběru optimálního dodavatele s ohledem na ekonomickou výhodnost případné nabídky, uvedl jednatel MMS Daniel Sedláček v otevřeném dopise generálnímu řediteli ČRo Václavu Kasíkovi.
Jak řekl ředitel Úseku komunikace ČRo Karel Zýka, který se podílel na sestavení kritérií pro soutěž, je řízení v souladu se zákonem. S ohledem na právě probíhající řízení se k otevřenému dopisu MMS nechceme vyjadřovat, řekl.*
Puma s Fotbalovou asociací České republiky představily nové dresy
Puma ve spolupráci s Fotbalovou asociací České republiky slavnostně představila dresy národního týmu pro nadcházející 2 období, ve kterých si mimo jiné reprezentanti zahrají letošní Euro.