Mattel se osamostatnil

25. 4. 2005 10:04

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Nadnárodní společnost Mattel, výrobce řady značek dětských hraček, otevírá v České republice své přímé zastoupení. Podle mediálního zástupce nově vzniklé firmy Mattel Czech Republic Jana Jakubala bude mít firma na starosti veškeré činnosti včetně distribuce, přičemž nyní se jedná o dalších formách možné spolupráce s dosavadním distributorem, firmou Global Express. Ta je největším tuzemským obchodníkem na trhu hraček.
Uvedené osamostatnění vychází ze současné expanzní politiky firmy Mattel a nové pobočky vznikají též v Maďarsku a v Polsku, slovenský trh je řízen z Česka. Českou pobočku povede country manager Huib van Walsem, otázky marketingu bude mít na starosti Marie Křivánková, která pro skupinu značek Mattel pracovala i v minulosti. K hlavním značkám firmy Mattel přitom patří Barbie, Hot Wheels, Fisher-Price, American Girl nebo Matchbox.
V současné době disponuje Mattel celosvětově 42 pobočkami a své výrobky nabízí ve více než 150 zemích. Společnost zaměstnává přibližně 25 tisíc osob a roční výdělky činí více než 5 miliard dolarů.

-Radana Čechová-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.