Mediální skupina Mafra definitivně získala většinový jednaosmdesátiprocentní podíl v české hudební stanici Óčko. Smlouva o prodeji byla podepsána tento týden. Kupní cenu nezveřejníme, uvedl člen představenstva skupiny Mafra a její mluvčí Roman Latuske. Změny v charakteru stanice se prý nechystají.
Mafra prostřednictvím dceřiné firmy Mafra Media koupila 80,92 procenta akcií společnosti Stanice O. Zbylých 19 procent zůstává v držení fyzických osob, které televizi před lety zakládali, například Hynka Chudárka či Jiřího Němečka.
Důvodem koupě je podle Latuskeho to, že Mafra věří v současný programový formát televize a celá mediální scéna stojí před nástupem digitálního vysílání. Bude více přístupných televizních stanic a reklamní příjmy dnešních dvou komerčních stanic se budou přerozdělovat. A na tom procesu chceme participovat, uvedl.
Óčko před nedávnem ukončilo spolupráci s mediálním zastoupením Big Partnership Media a nyní buduje vlastní obchodní tým pro prodej reklamního času.
Vydavatelství Mafra původně vydávalo pouze deník Mladá fronta Dnes. V současné době pod skupinu patří vydavatel deníku Lidové noviny, rozhlasové stanice Expresradio a Classic FM, internetové servery iDnes.cz a Lidovky.cz, tiskárny Mafraprint a hudebně- společenský časopis F:lter, jehož první oficiální číslo vyjde v květnu.*
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).