Mafra definitivně získala hudební stanici Óčko

29. 4. 2005 15:04

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Mediální skupina Mafra definitivně získala většinový jednaosmdesátiprocentní podíl v české hudební stanici Óčko. Smlouva o prodeji byla podepsána tento týden. Kupní cenu nezveřejníme, uvedl člen představenstva skupiny Mafra a její mluvčí Roman Latuske. Změny v charakteru stanice se prý nechystají.
Mafra prostřednictvím dceřiné firmy Mafra Media koupila 80,92 procenta akcií společnosti Stanice O. Zbylých 19 procent zůstává v držení fyzických osob, které televizi před lety zakládali, například Hynka Chudárka či Jiřího Němečka.
Důvodem koupě je podle Latuskeho to, že Mafra věří v současný programový formát televize a celá mediální scéna stojí před nástupem digitálního vysílání. Bude více přístupných televizních stanic a reklamní příjmy dnešních dvou komerčních stanic se budou přerozdělovat. A na tom procesu chceme participovat, uvedl.
Óčko před nedávnem ukončilo spolupráci s mediálním zastoupením Big Partnership Media a nyní buduje vlastní obchodní tým pro prodej reklamního času.
Vydavatelství Mafra původně vydávalo pouze deník Mladá fronta Dnes. V současné době pod skupinu patří vydavatel deníku Lidové noviny, rozhlasové stanice Expresradio a Classic FM, internetové servery iDnes.cz a Lidovky.cz, tiskárny Mafraprint a hudebně- společenský časopis F:lter, jehož první oficiální číslo vyjde v květnu.*

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.