Lipský veletrh láká i Čechy

4. 4. 2005 00:04

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Když něco, tak Allegro, říká tržiště v mezinárodní kampani od DDB Warszawa

Nový mezinárodní komunikační koncept spouští online tržiště Allegro, reaguje na rostoucí poptávku po větší personalizaci.

Reklama
SDG

Leipziger Messe, organizátor automobilového veletrhu AMI/AMITEC, pověřil rozsáhlou kampaní, která má přitáhnout do města návštěvníky, agenturu Die Brandenburgs. Ta již vytvořila inzerci, letáky, rozhlasové spoty, city lighty a další reklamní formáty pro prostory městské dopravy. Zatímco se většina ostatních promoakcí Lipských veletrhů omezuje pouze na region, klíčový vizuál se sportovním vozem připravila agentura i pro české a polské návštěvníky. Veletrh otevřel své brány 2. dubna.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.