Lidové noviny v nové grafické podobě

15. 4. 2005 09:04

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Lidové noviny vyšly v pondělí v nové grafické podobě; změny se částečně týkají i obsahu deníku. Pozměněná grafika i nové rubriky jsou výsledkem několikaměsíčních příprav. „Změny mají za cíl Lidovky odlišit, zdůraznit jejich vlastní rukopis a jasněji než dosud je profilovat jako seriózní deník,“ sdělil šéfredaktor Lidových novin Veselin Vačkov.
Nový design pochází z dílny grafičky Katji Hösliové, která podle informací mediální skupiny Mafra, pod níž deník patří, spolupracovala i s renomovanými Financial Times a dalšími deníky.
Zároveň se změnami grafiky se částečně promění i obsah. Podle informací Mafry by mělo přibýt zpráv z kultury, každý den bude nyní součástí deníku také stránka věnovaná vědě; rozšíření by se měla dočkat i sobotní Orientace. Každý den pak na čtenáře bude čekat nová speciální příloha.
Lidové noviny patří nyní společně s deníkem Mladí fronta Dnes, internetovým serverem iDnes.cz, rozhlasovými stanicemi Classic FM a Expresradio pod mediální skupinu Mafra. Ta by měla také převzít většinový podíl v hudební kabelové televizi Óčko a své aktivity rozšíří i o vydávání hudebně-společenského časopisu Filter. Podle aktuálních údajů Kanceláře ověřování nákladu ABC ČR se v únoru prodalo denně 70.420 výtisků, což deník řadí na čtvrté místo ze šesti sledovaných deníků.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.