Kampaň pro Tinu startuje

4. 4. 2005 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Relaunch dámského týdeníku Tina, o němž již M&M informoval, bude provázen intenzivní reklamní kampaní, která podpoří tři dubnová čísla nové Tiny a která v tomto týdnu startuje. Nová Tina se totiž poprvé představí 6. dubna. Podpořena bude spoty na TV Nova a Prima TV, tisková inzerce se objeví ve většině titulů Europressu, čímž by celkem měla oslovit 855 tisíc čtenářů. Cílem kampaně je upozornit na nový, velký formát časopisu, nízkou cenu 10 Kč (snížení z původních 18 Kč) a novou kvalitu titulu. Připravena je také čtenářská soutěž, na výherce čeká automobil.



05obr_tina.jpg ()

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.